diumenge, 8 d’agost del 2010

Madrid,Adéu

Cremant els últims dos dies per Madrid,ja vaig veure unes quantes coses abans d'agafar el vol d'anada a Taiwan i ara he apurat per passejar bastant més.He anat fins a Atocha per recordar els tràgics fets del terrorisme islàmic del 11M.Després cap a Lavapiés,que tenia com un toquet a Taiwan i als night markets, amb tot de paradetes pel carrer on hi feien menjar i coses per picar.
M'he apropat també a la Catedral de la Almudena perquè l'altre cop no hi vaig poder entrar i aquest cop si que m'hi vaig poder passejar.La veritat es que em vaig asseure a un dels bancs de dins i m'hi vaig quedar escoltant les pregàries que se sentien gràcies al sistema Dolby Surround que tenen.Em van fer pensar bastant,totes les pregàries demanant ser escoltat,ser entès per ser perdonat... em va fer pensar en les religions.Feia dos dies veia temples plens de Déus per tot arreu,completament diferents i estranys,amb serps, tigres etc i ara per aquí, això tant diferent.

Tot seguit cap a Moncloa i cap avall,a Puerta del Sol.Avui ha sigut més relaxadet,m'he passat pel Santiago Bernabéu i després a la Plaza de Toros de Las Ventas.Alla ha sigut més animadet,he pogut sentir algunes converses al voltant de la recent prohibició de "las Corridas" a Catalunya i a més m'he llançat a conèixer més de prop el món del "Toreo" i m'he estat una horeta a dins de Las Ventas en una visita guiada.

I ara ja m'han fotut fora de l'Hostal i em toca matar unes quantes hores i no sé pas com.Potser la millor manera seria d'una estocada,donades les circumstàncies,però potser prefereixo menjar un "bocadillo de calamares" i deixar-ho aquí.Pnsant-ho millor podria matar la meva estada a Madrid comprant una bandera amb el Toro...millor que no,millor que no,que encara m'hi faré mal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada