dijous, 8 de juliol del 2010

Bora Bora

Aquests dos dies he estat amb una noia d'aqui que es diu Bora, la noia es molt simpatica i tal pero m'ha futut una canya de turisme aquests dos dies que una mica mes i no ho explico.

Em va enganxar el dimecres, i a la nit cap al Night Market que li diuen aqui, son com uns mercadillos plens de paradetes per menjar i plens de botiguetes. Pero no us imagineu la tipica escena de mercadillo mediterrani, relaxat i amb coses artesanals,no, heu de pensar en quatre mil xinos apilats en un carrer estret, ple d'olors i carns a l'aire lliure,no estatria malament si a mes incorporeu a aquesta imatge un munt de botiguetes que no tenen cap aire romantic mediterrani, imagineu-vos els todo a 100 xinos i no fallareu gaire.Ara aixo si, em va encantar.Despres aquesta noia, que no se si es pensa que haig de probar tots els sucs de Taiwan en un dia, em va comensar a dopar amb tota mena d'aliments per ingerir tipics ( all from here,all from here,deia la noia) ja et fotre jo all from here, que estic a punt de rebentar!Pero no li podia fer el lleig ja que em feia el favor d'ensenyar-me la ciutat.

I avui acabo d'arribar de pujar una muntanya que semblava els Picos d'Europa, tambe molt maca i amb unes vistes espectaculars (all from here,all from here) pero deu n'hi do.A mes a mes per rematar-ho no he parat de menjar coses tipiques avui tambe i tinc unes ganes de fotrem un bon bistec amb patates que ni us ho imagineu! Be, aixo es tot, la part bona de tot aixo es que dema a la nit tinc una festa com deu mana amb tot de xinetes ;)...I si no us ho havia dit abans, us ho dic ara,aqui els Europeus anem molt buscats ;);)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada