diumenge, 4 de juliol del 2010

NEO19

(3/07/2010)
Avui tinc algunes cosetes per explicar-vos.Som-hi!

Com us deia en l'anterior blog,l'Agee,un taiwanès que estudia Medicina, em va rebre a l'Aeroport. M'esperava amb una pancarta on posava el meu nom i que aixecava tan amunt com podia (la mitja d'altura aquí és de 1,70m i l'Agee no és cap torre).
Tot venint amb el Metro l'Agee em va donar les primeres lliçons de llengua Xinesa i Taiwanesa i només sortir del Metro em vaig enduur la primera sorpresa. Vaig veure...no, vaig tocar...no, vaig sentir...tampoc, aquí el que mes impressiona són les olors.Mercats plens de fruites exòtiques,carn fresca, sopes calentes...Taipei olora molt diferent a Barcelona i això és potser el que més m'ha impactat.

L'Agee em va deixar a la meva habitació,estic en una residencia d'estudiants de Medicina,la veritat hi estic còmode i ja conec dos nois més del meu pis.Cada cop m'hi trobo més a gust i a més a més ja m'he montat l'habitació una mica a la meva manera per sentir-me com a casa i no enyorar-me.Ho tinc tot tirat per terra, com a casa.

Un cop ja duxat (aqui fa molta xafogor) i arregladet, l'Agee em va donar totes les tarjetes necessàries per obrir certes portes VIP de l'Hospital i em va portar a sopar! Volia aventura doncs aventura tindràs!El cabrón va i sense preguntar em demana (a un mini restaurant xino com els del Doraemon) i per 2 euros, un bon sopar...i uns bons pals,literalment.Jo alla amb un menjar deliciós als morros i sense encertar a agafar ni un sol tros de carn amb aquells palets xinos!A mes hi havia com un cul de sopa en el plat i cada cop que em queia quelcom dels pals m'esquitxava i no veieu com es partia el xinet,no se on li hagués fotut els pals en aquell moment.Nefast però li vaig prometre millores pròximament!

Despres de sopar, en Chiin, un xaval tambe de l'AECS d'aqui, em va portar a mi i a una noia de Corea del Sur al centre, a fer una Caipirinha i a veure l'Argentina-Alemania.El lloc on erem es trobava just a sota de la Torre mes alta de Taipei.I cap a les 2 i amb una mica de morat a sobre ja era a dormir!


Aixo es el Neo19,el lloc de festa mes popular de Taipei, i on vaig estar ahir a la nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada