diumenge, 11 de juliol del 2010

Europeus

Aquest cap de setmana he conegut una ma de gent de tot arreu!!Pero el mes sorprenen es que som 10 catalans i un parell d'espanyols!Estem com a casaa!Pero intentem separar-nos per parlar amb tots els altres.Els mes graciosos son els de Suecia,Noruega i Finlandia sembla que els hagin posat fora del seu habitat natural quan els veus dins d'aquesta illa tropical. I la resta venen de paisos del Est i Canada, algun Frances tambe tenim.Pero anem a lo "very interesting".Quina visio tenen les xinetes dels Europeus?Potser ja us havia dit que els hi agradem molt pero jo no sabia el perque. Atencio, els Europeus som romantics,apassionats, alts, guapos,rics i moderns!!!!Aquests son els adjectius que m'han dit que ens atribueixen mes sovint!Que mes...Doncs res que

aquesta setmana sera mogudeta,haig d'anar a un Karaoke KTV,em moro de ganes de veure xinets ballant i cantant,em fan realment molta gracia,tambe haig de sortir a un night club de per aqui i haig de fer una miqueta mes de turisme.Per cert els del Laboratori m'han dit que anem de festa junts, a tajar-la!!Son la ostia,fa nomes dues semanes que em coneixen i ja em tenen un carinyo...Me'ls estimo molt els meus petits xinitos!!jaja Good bye...再见

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada