dijous, 1 de juliol del 2010

Estiuet aventurer...Bon vent i barca nova!

Hola a tots els que vulgueu seguir les meves peripecies d'aquest estiu!

Madrid...... Dia 30,1 i 2

Vaga de metro i a peu per Madrid, junt amb un Mallorqui de Palma que es deia Pep,aix'i em podrieu haver trobat a Madrid el primer dia que el trepitjava, que si pillem el Circular,un bus que dona voltes,que si Cercanias...pero tot estava a petar.Res,a peu fins a l-Hostal.L'Hostal per cert esta prou be,l'habitacio es petita i sense finestres pero ja la tinc desordenada,senyal de que hi estic prou be.
A per cert,tambe vaig coneixer un tio de Bilbao que tenia les coses molt clares i de tant clares que les tenia m'explicava que havia viscut un any en una cova i que just ara venia d'estar 6 mesos a Asia amb els cales del paro!Un exemple de com s'ha de superar una crisis i tambe un exemple de com se la fotra despres perque no tindra un duro pero el tio era feli\, sabia que si calia anava a una cova i llestos.

Be, a veure que us explico de Mardrid... Madrid no es una ciutat que creixi al voltant de cap esglesia,creix a partir dels Ministeris.Entre els Ministeris hi ha els pisos de la gent que treballa als Ministeris.Aqui tot es oficial i del Gobierno,realment una capital.M'ha semblat una ciutat maca,la Gran Via, el Parque del Buen Retiro,el Palacio Real,La Almudena,Lavapies,Chueca...els parcs que he vist son realment bonics i casi et fan oblidar que ets a una gran ciutat,m'agrada Madrid com a ciutat tot i que no ser si hi viuria.Si us hagues de fer una comparacio de Madrid amb alguna altra ciutat Europea diria que seria com Viena pero amb un estil mes desenfadat i calid, dintre de la pompositat i imperialisme que desprenen totes dues ciutats.

Les coses que m'han impactat son el nombre de gays que hi ha,Madrid te una vida homosexual molt animada pel que pogut veure.Que mes...sembla que hi hagi una competicio entre els balcons per veure qui penja una bandera d'espanya mes gran,pero es veu que ha guanyat l'Aznar , ell n'ha fet una de 40 metres,son molt patriotes per la capital.La veritat es que se la veu una capital potent,rica i moderna, una senyora capital d'acord amb la historia que te!

Perdoneu pels accents i altres faltes pero es que el teclat del ciber falla!!Una abra\ada i fins aviat desde Taiwan!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada