dilluns, 5 de juliol del 2010

Laboratori


Ahir ja em van donar les claus del Laboratori, em van situar a la meva cadira i només vaig fer que xerrar amb els del laboratori.De fet aquesta serà la meva feina aquesta primera setmana, anar tocant els pebrotets a uns quants investigadors perque m'expliquin quins són els seus projectes i que volen descobrir.Tambe tinc una nano jove que em guia pel laboratori i m'orienta una miqueta.
A la tarda vaig fer una miqueta l'aventurer i em vaig endinsar a Taipei amb ganes de perdre-m'hi, hi m'hi vaig perdre jeje...perdre del tot.Pero gràcies a un taiwanès que parlava espanyol (es veu que aqui s'estudia com a segona llengua juntament amb el japonès,per suposat primer va l'anglès)em va deixar a la parada de Metro que necessitava trobar.Aquí és fàcil perdre't ja que els carrers no són gaire ordenats que diguessim i a més a més, a cada foradet una mica gran i comença a crèixer selva tropical, i s'hi veuen uns arbres alts com campanars!La qüestió és que et perds.La nit pero, va ser mes tranquileta, vaig fer unes cervesetes a Zhongxiao fuxing amb la noia de Corea del Sur i amb el Yison King, un taiwnes que he conegut a l'hospital.La conversacio va ser molt enriquidora,no veieu el que dona de si una taula amb tres persones tan diferents.Per cert entre cerveses li vaig proemetre al King que cantaria a un Karaoke una canso taiwanesa (aqui els karaokes es distingeixen per la marca KTV, que pots veure en retols lluminosos).

Aquests primers dies estan sent bastant frenetics,la veritat, pero s'agreeix tenir gent que et porti amunt i avall els primers dies, encara no tingui gaire temps per relaxar-me i aburrir-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada