dilluns, 19 de juliol del 2010

JOHN "COBRA" vs WASHING "MACHINE"

Avui havia de rentar la roba per pebrots.Portava dies discutint amb la bossa de roba bruta pero al final le enganxada i amb el meu pot de detergent xino he anat cap a la zona on hi ha unes maquines blanques que es veu que renten roba.Tot escrit en xino.Desde les cullaradetes que havia de tirar a la rentadora fins al programa de la rentadora,els minuts i mil coses mes.He tancat els ulls i he imitat al de la meva esquerre amb tota la seguretat que tenia en aquells moments.La maquina llavors a cridat: "Wunyiaoo minyaoo" aixo deuria ser el programa de rentar que havia escollit i avall.Encara no ser com esta la roba,ara haig de pujar al dormitori.

Per cert un altre problema amb les maquines avui.He anat al lavabo,foto la ma darrera meu, per pura intuicio i apreto, pam!!! Niu/niu/niu/niu collons, em giro i posa: Emergency use only, auuu acaba la feina rapid i despareix del lavabo abans de que vinguin un munt de xinets a preguntar-te en xino perque has apretat el boto i despres com que no t'entenen et fotin una multa.Bon vent!!Ara despres m'he emprenyat amb tots els xinos en general per fotre una alarma just darrera del vater,on tothom sap que hi va la cadena!I lo de John del titol es per que aqui el meu nom es John, aixi no se'ls fa dificil pronunciar-lo.

1 comentari:

  1. Ei Joan! Veig que estàs disfrutant molt per aquelles terres! Que tal va l'idioma? El ni hao, més que dominat no? Espero que et vagi molt bé per allà i que n'aprenguis molt.
    Una abraçada i a seguir de festes nanu

    ResponElimina