dissabte, 17 de juliol del 2010

NIGHT CLUB

Aquest dimecres vaig estrenar la temporada estiuenca a Taipei amb una festa a un night club d'aqui (que ve a ser una discoteca normal i corrent de Catalunya,què us pensaveu;) que es troba a sota del Taipei 101,i es diu SPARK!!

Digue'm "novatillo" o el que vulguis pero en aquest club vaig descobrir els segells que nomes es veuen amb llum ultravioleta i vaig reclamar-li al tio de l'entrada que em poses el segell d'una vegada,questio que vaig acabar amb 4 segells de raigs UV que no veia i jo encara creia que no en duia cap.Bona musiqueta i festa maca.Pero el millor night club ha sigut el d'aquesta nit,la del cumple.

Tot amb reserva,taula i sofa per nosaltres,erem uns 20,ens varem saltar la cua per entrar (que aixo sempre et dona uns punts de "guay") a l'entrada t'espera un ascensor daurat que et pujava a la planta on hi ha la discoteca,decorada amb mil i una pijadetes,llums rollo laser verd,és a dir per fer-se una idea,com si estiguessis a una peli de Oceans Twelve intentant agafar alguna cosa d'or i molt valuosa, protegida per mil raigs laser verd) i un cop comensada la festa,cambrers fent malabarismes amb botelles de whisky enceses,espectacles en directe de tot tipus.Espectacular!

p.d: Perdoneu per les errades ortografiques pero es que amb aquests teclats estranys es impossible escriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada